Blog de la Biblioteca d'Economia i Empresa

CRAI de la Universitat de Barcelona

Logorama, una pel·lícula de logos

Posted by la Biblioteca a divendres, 2 Juliol 2010


Logorama és un curtmetratge de 17 minuts creat amb la fórmula d’un èxit de taquilla de Hollywood: molta acció, persecucions de cotxes, desastres naturals i presa d’ostatges, però creat totalment amb logotips del món real i personatges de diferents marques (el ninot de Michelin, el pallasso Ronald McDonald, Mr. Pringle i d’altres).

L’argument de Logorama és el mateix que podem trobar a centenars de pel·lícules arribades des de Hollywood: parella de polis bons que lluiten contra algun pèrfid enemic, tot això preparat amb persecucions trepidants, desastres naturals, ostatges i explosions.

Llavors què té d’especial Logorama? Doncs que els protagonistes i resta de personatges del curt són tots logotips de conegudes marques, i que darrere del film hi ha un treball de creació molt gran. Al curt apareixen més de 2.500 logos, i l’estudi francès H5, responsable de la seva creació, va trigar 4 anys a tenir-lo enllestit (menys de 4 minuts i mig per any).

El film va rebre el premi al millor curt d’animació a la darrera edició dels Oscar

2 Respostes to “Logorama, una pel·lícula de logos”

  1. Logorama said

    Podeu veure el curt a Youtube:

    Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=VOa2UHdy_YM

    Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=UfUDuyCs1nM

  2. la Biblioteca said

    Moltes gràcies!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: